Skróty klawiszowe:

Pokaż moduł: Skróty klawiszowe.

Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...

niego@onet.pl

32 67 295 26

Klasy IV-VIII

Wycieczka

Wycieczka klasy IV SP do Wrocławia

02 czerwca 2017 roku uczniowie kl. IV SP naszej szkoły wybrali się na wycieczkę do Wrocławia. Przed szkołą zebraliśmy się wcześnie rano bo już o 5.00. Panie wychowawczynie sprawdziły obecność, a po chwili wyruszyliśmy w podróż autobusem. W autokarze staraliśmy się być grzeczni i spokojni. Do celu dojechaliśmy o godzinie 9.45. Po zakupieniu biletów dla całej grupy weszliśmy na teren zoo, w którym czekała na nas pani przewodnik. Na początku pani Justyna poprosiła nas o przestrzeganie kilku zasad, które każdy powinien respektować, kiedy udaje się do ZOO.
Zwiedzanie zaczęliśmy od Afrykarium, w którym poczuliśmy gorący, afrykański klimat. Podziwialiśmy różne gatunki ryb, od płaszczek po rekiny, które pływały w ogromnych akwariach dookoła nas. Szczególną uwagę przykuły imponujące hipopotamy. Widzieliśmy również pingwiny, krokodyle oraz wiele gatunków ptaków, latających  beztrosko nad naszymi głowami. Po wyjściu z Afrykarium zwiedziliśmy pozostałą część ZOO. Podziwialiśmy m.in. żyrafy, lwy, słonie, małpy, niedźwiedzie i nosorożce. Na koniec odwiedziliśmy terrarium, w którym najbardziej spodobał się wąż anakonda mierzący aż 6 metrów. Wychodząc z ZOO uczniowie, mieli okazję zobaczyć Halę Stulecia i Iglicę oraz wysłuchać krótkiej historii związanej z ich powstaniem. Kolejnym punktem wycieczki były wrocławskie fontanny, gdzie mogliśmy chwilkę odpocząć. Następnie udaliśmy się do ogrodu japońskiego, który swoim pięknem i spokojem skutecznie potrafi oderwać ludzi od zgiełku miasta i zabieganego życia.
Spacerowaliśmy po alejkach z imponującymi ekspozycjami kwiatów, krzewów, drzew, pośród stawów, wodospadów, fontann.
Po tak długim i wyczerpującym spacerze wizyta w restauracji McDonald’s była konieczna, aby zregenerować siły. Najedzeni wsiedliśmy do autokaru i udaliśmy się w drogę powrotną do Niegowonic. Podróż minęła nam szybko. Naszym zdaniem wycieczka była bardzo udana. Wróciliśmy zadowoleni i z niecierpliwością oczekujemy następnego wyjazdu.

Monika Szubert

im. ks. Stefana Joniaka w Niegowonicach

Ukryj moduł.

Wyszukaj na stronie

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.