Polwie
31 Sprzątanie Świata
16
wrz
2024
Więcej
Przejdź do menu głównego.
Przejdź do treści.
Przejdź do wyszukiwarki.
Uruchom wysoki kontrast.
Uruchom wersję tekstową.
Skróty klawiszowe:
Pokaż moduł: Skróty klawiszowe.
Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...
Wysoki kontrast.
Wysoki kontrast.
Oficjalna strona internetowa Szkoły Podstawowej imienia księdza Stefana Joniaka w Niegowonicach. Strona wyposażona w automatycznego lektora treści. Usługa lektora dostępna jest z poziomu poszczególnych podstron.
Wersja dla niesłyszących.
I nadszedł ten długo wyczekiwany czas radości i wolności. Czas zasłużonego odpoczynku po wielu miesiącach ciężkiej, wytężonej pracy – wakacje! 24 czerwca 2022 r. o godzinie 9.30 rozpoczęło się zakończenie roku szkolnego w Szkole Podstawowej im. ks. Stefana Joniaka w Niegowonicach.
Było to wyjątkowe i uroczyste pożegnanie się z uczniami klas edukacji wczesnoszkolnej, a w szczególności pożegnanie absolwentów klasy III, bo od września zaczną oni kolejny etap edukacyjny. Tegoroczne zakończenie roku miało formę apelu, łącznie z oficjalnym wprowadzeniem Pocztu Sztandarowego Szkoły. Uczniowie, rodzice, zaproszeni goście odśpiewali hymn narodowy. Na wstępie Pani Dyrektor Teresa Kubasik wygłosiła przemówienie i przedstawiła Apel Burmistrza Łaz, dotyczący bezpiecznego wypoczynku. Po części formalnej, tradycyjnie nastąpiło wręczenie nagród książkowych, dyplomów dla uczniów wyróżniających się w nauce i zachowaniu, które zostały ufundowane przez Radę Rodziców. Po akademii uczniowie, rodzice i wychowawcy spotykali się w salach lekcyjnych. Po wręczeniu świadectw nauczyciele podziękowali rodzicom za całoroczny trud i wysiłek, a w szczególności za zaangażowanie, ciężką pracę i wsparcie w procesie kształcenia i nauczania. W imieniu dyrektora szkoły oraz swoim, wychowawcy życzyli uczniom udanych, słonecznych, bezpiecznych wakacji i szczęśliwego powrotu do szkoły.
Do zobaczenia we wrześniu…
Wyszukaj na stronie
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.