Kasi
FESTYN RODZINNY
2
paź
2024
Więcej
Przejdź do menu głównego.
Przejdź do treści.
Przejdź do wyszukiwarki.
Uruchom wysoki kontrast.
Uruchom wersję tekstową.
Skróty klawiszowe:
Pokaż moduł: Skróty klawiszowe.
Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...
Wysoki kontrast.
Wysoki kontrast.
Oficjalna strona internetowa Szkoły Podstawowej imienia księdza Stefana Joniaka w Niegowonicach. Strona wyposażona w automatycznego lektora treści. Usługa lektora dostępna jest z poziomu poszczególnych podstron.
Wersja dla niesłyszących.
Czy warto w życiu realizować swoje marzenia? Co powinno być dla każdego największą wartością? Jak poradzić sobie z trudnościami? Do kogo biec po pomoc, kiedy jest źle? Na te i inne pytania udzielił uczniom odpowiedzi pan Piotr Ślęzak z agencji artystycznej ALPMIM, zajmującej się m.in. profilaktyką uzależnień, profilaktyką przemocy i propagowaniem wiedzy dotyczącej inteligencji emocjonalnej. Pan Piotr przeprowadził zajęcia we wszystkich klasach, dzieląc uczniów na trzy grupy wiekowe: klasy I-III, IV-VI oraz VII-VIII.
Podczas spotkania opowiedział o swojej pasji do teatru i działań artystycznych wykonywanych na ulicach dużych miast jako żywy posąg. Na potwierdzenie tych słów na naszych oczach dokonała się niezwykła przemiana: pan Piotr zamienił się w miedzianą rzeźbę. Pomalował twarz specjalnymi farbami, założył kostium, a w międzyczasie cały czas opowiadał o swojej działalności i wielu trudnościach, które musiał pokonać, aby móc ją realizować.
Słuchacze mieli okazję zobaczyć przepiękne zdjęcia z wędrówek górskich, mogli zadawać pytania oraz dzielić się swoimi spostrzeżeniami.
To były niezwykłe spotkania, wypełnione atmosferą skupienia i fascynacji. Każdy mógł zaczerpnąć z nich coś dla siebie: źródło inspiracji, dobrą radę lub podziw dla kunsztu aktorskiego. Pana Piotra Ślęzaka w nasze skromne progi z całego serca zapraszamy ponownie i mamy nadzieję, że nie odrzuci zaproszenia :-)
I.Ś.
Wyszukaj na stronie
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.